دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1403 - 23:40

دو‌ومیدانی لیگ الماس| ناکامی فصیحی، طلای احمدی و نقره پیرجهان در قطر

دو‌ومیدانی لیگ الماس| ناکامی فصیحی، طلای احمدی و نقره پیرجهان در قطر
در رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در قطر یک طلا و یک نقره نصیب دوومیدانی کاران ابران شد. 
کد خبر : 910580

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، فرزانه فصیحی دونده دو‌های سرعت تیم ملی کشورمان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

بر همین اساس، فرزانه فصیحی در این رقابت توانست حدنصاب۱۱.۷۱ثانیه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان هشتمی را کسب نماید.
در این رقابت نماینده‌کشور انگلستان با ثبت زمان ۱۰.۹۸ثانیه قهرمان شد و دو دونده از کشور آمریکا نیز به ترتیب با ثبت حدنصاب‌های ۱۰.۹۹ثانیه و ۱۱.۰۲ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

قهرمانی احمدی در ماده ۸۰۰ متر

در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده۸۰۰ متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس (بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، سبحان احمدی دونده دو‌های نیمه استقامت تیم ملی کشورمان در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد.
بر همین اساس، سبحان احمدی در این رقابت توانست حدنصاب۱:۴۸.۹۲دقیقه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان قهرمانی را کسب نماید. در این رقابت نماینده‌کشور قطر با ثبت زمان ۱:۴۹.۹۸دقیقه نایب قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حدنصاب‌های ۱:۵۰.۱۷دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

نایب قهرمانی پیرجهان در ماده ۴۰۰متر با مانع

در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دوومیدانی لیگ الماس (بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، مهدی پیرجهان دونده دو‌های با مانع تیم ملی کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.
بر همین اساس، مهدی پیرجهان در این رقابت توانست حد نصاب ۵۰.۶۰ثانیه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید. در این رقابت نماینده‌کشور لبنان با ثبت زمان ۴۹.۸۴ثانیه قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حد نصاب‌های ۵۱.۶۹ثانیه پس از پیرجهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته